Dgull Nasıl bir acıdan bahsediliyor anlamadım zaten ikili test sıkıntılı oldugu sürece diğerleri isteniyor diye biliyorum değerler yüksek olunca sadece dowm sendromlu değil daha başka rahatsızlıklarda ortaya çıkabiliyor hormonlarımızada bakılıyor şöyle düşünün herhangi bir farklı sıkıntısı var ve anne karnında tedavi edilebilme ihtimalide var yavrunuzun iyi olması için elinizden ne gelirse yapmaz mısınız?? Acı diyorsunuz neler var o küçükcük canlar doğduğu anda ameliyat olmak zorunda bile kalabiliyor acı çeker aman diye yaptırmaz mısınız anne adayıyız aşı olurken bile ağladıgında tükeniriz eminim canı yandı diye. Yanlış anlaşılmak istenmem herkesin kendi fikri ben kendi açımdan gereksiz görmediğimi herhangi bir sorunda tedavi ve ya pskolojik hazırlıgı dile getirdim ki bu bebek için çok önemli bence sadece bi sıkıntı var gebeliği sonlandıralım neticesinde yapılmıyor demek istedim herkesin düşüncesi kararı kendince saygımda sonsuz