HappyMom Merhaba canımız annelerimiz, “Üçlü Tarama Testi Hakkında Merak Edilenler” başlıklı yazımız yayında!💃 🤰 Üçlü Tarama Testi Hakkında Bilinmesi Gerekenler 🤰 Üçlü Tarama Testi Nasıl Yapılır? 🤰 Üçlü Tarama Testinde Hangi Durumların Riskleri Belirlenir? İçerikler Linkte! 🚀 https://www.mutluanneleriz.com/2020/10/24/uclu-tarama-testi-hakkinda-merak-edilenler/ Üçlü tarama testi yaptıran annelerimiz burada mı? 🙋♀️ Yazımızı okuduktan sonra konuşalımm!😍
Yenibebekyeniheyecan HappyMom bnm doktorum istemedi ben yaptırmadım 29 hafta 5 gundeyim şuan 1 tarama w tarama ama yaptırdım sendrom tahlili dahil
Sebis3232 Sadece 2liyi yaptırdım çok güzel çıkmıştı ve daha sonra 4lu tarama sıkıntılı çıktı diye yaptırdığıma çok pişmanım iki kere ayrıntılıya girdim sıvının fazlalığı dışında bisi çıkmadi ha bi de kalbin sol tarafında parlaklık genetik te sorun yok dediler buna rağmen huzursuzum hamileligim zehir oldu
Nurrraaayyy Bence gereksiz Allah’ın verdiği hersey basım gözüm üstüne 🙏🏼 Sakat olursa aldıranlar çok var.. kim bilir sağlıklı doğurduğunuz çocuğun birgun sakat kalmayacağı..onun icin bence bu testleri yapmak anneye stresten baska bisey degil…
ayshoo Nurrraaayyy öyle düşünmeyin bu testleri yaptıran bi sıkıntıyla karşılaşan her birey gebelik sonlandırmıyor pskolojik olarakta o gebelige kendini hazırlayıp o özel çocuk için bilinçli hareeket etmekte fayda var yoksa tabiiki de rabbimizin bize verdiği hediye herşeye şükretmek lazım
Dgull ayshoo merak ettiğim şey şu o çocuğun yaşayacağı acıları nasıl göze alabiliyorsunuz 😣 eleştiri değil sadece bir soru yanlış anlaşılmasın
Zafsim0801 2li taramayı yaptırdım , kan testime gayet temiz geldi dedi doktor fakat ayrıntılıyıda yaptıralım dedi , benımde kafam karıstı ister istemez acaba neden gerek gördü magdem temizse ben mi elham yapıyorum bılemedim
Neslihan1903 Zafsim0801 banada öyle dedi canım ayrıntılı 22. Haftada falan yapılıyor hocam dedi 3 lü 4 lü ye gerek var mı dedim hayır dedi ayrıltılı yaparız dedi sorun olmadığı için şişede aynısını demiş korkmayın bir sıkıntı olsa 3 lü 4 lü isterdi ayrıntılıyı her gebeden istiyorlar zaten 🤗
Zafsim0801 Neslihan1903 Neslihan hanım 🌸🎈bizde kısmetse 6kasımı bekliyoruz muayenem var 🥰bizde insalllah aksaklık olmazsa cinsiyeti ögrencez 16+3 günlük oluyoruz insalllah gosterır bebegım tarama testinde hocamız bisey demedi net olmadan ins ögrenırsenızz mutlaka yazın bende yazıcaaam Allahım hayırlısını nasip etsin
Busra0506 Merrhabalar bendende doktorum ikili tarama testi istedi yaptırmak ya da yaptırmamak arasın da kaldım Sizce yaptırmalıyım
Sahra3568 Busra0506 yaptırabilirsin canım sadece 1 tüp kan alınıyor kesin sonuç vermiyor yaş kriteri ultrason hepsi değerlendirilip sistem olasılık hesaplaması yapıyor 2 lide risk çıkarsa 3 lü yada 4 lü yapılıyor ama hiçbirisinnde güvenirliliği yok kesin tanı nifty ve amniyosentez
058elf Busra0506 sana kalmış bi şey canım yaptırıp yaptırmamak, ben yaptırmamayı tercih edenlerdenim :)
Tugba78 Ben x grubu ilac kullanirken hamile kaldim hemde tuplerim bagliyken dr um aldrmak mi dogurmak mi istiyosun dedi en basindan beri dogurmak istiyorum dedim aklimin ucundan gecm3di ona kiymak 2li tarama istedi drum diger taramalara gerek yok sadece ayrintili onemli bizim icin dedi com sukur ense kalinligi 2li taramam temiz organ gelisimide temiz Allahin vereigi cana nasil kiyilir o yuzden kafami dahada karistirp o tarama bu tarama yaptrmadim 19.haftamdayim 3 hafta sonra detaylida temiz cikarsa bin şukur rabbime
ayshoo Dgull Nasıl bir acıdan bahsediliyor anlamadım zaten ikili test sıkıntılı oldugu sürece diğerleri isteniyor diye biliyorum değerler yüksek olunca sadece dowm sendromlu değil daha başka rahatsızlıklarda ortaya çıkabiliyor hormonlarımızada bakılıyor şöyle düşünün herhangi bir farklı sıkıntısı var ve anne karnında tedavi edilebilme ihtimalide var yavrunuzun iyi olması için elinizden ne gelirse yapmaz mısınız?? Acı diyorsunuz neler var o küçükcük canlar doğduğu anda ameliyat olmak zorunda bile kalabiliyor acı çeker aman diye yaptırmaz mısınız anne adayıyız aşı olurken bile ağladıgında tükeniriz eminim canı yandı diye. Yanlış anlaşılmak istenmem herkesin kendi fikri ben kendi açımdan gereksiz görmediğimi herhangi bir sorunda tedavi ve ya pskolojik hazırlıgı dile getirdim ki bu bebek için çok önemli bence sadece bi sıkıntı var gebeliği sonlandıralım neticesinde yapılmıyor demek istedim herkesin düşüncesi kararı kendince saygımda sonsuz
Neslihan1903 Zafsim0801 amin inşallah benimde 6 kasımda randevum var 🤗 tesadüf tam o zaman bizde 16 haftalık oluyoruz 🥰