Hosgeldinbebek Merhaba hanımlar.mart ayının sonunda kürtaj oldum 1 ay korunduk doktorun tavsiyesi ile, 6 aydır gebe kalamıyorum, ovulasyon testi mi deneyeyim direkt doktora mı gideyim tavsiyeniz nedir? Bu durumu yaşayanlar var mı, siz olsanız ne yapardınız?
Haticetalan Hosgeldinbebekcanım bnde 31 aralıkta kürtaj oldum 1 ay sonra zaten eşim askere gitti bn 2 bebek kaybettiğim için genetik testi verdm şükür temiz çıktılar şu an gebelik yok daha ama ecopirin ve folik asit verdi bugün adet olmam gerekiyordu ama olmadım hayırlısı diyelim 3 aydır folik asit kullanıyorm sen ovulasyonu takip et baktın olmuyor doktora git inşallah bizler de anne oluruz bir gün🤲
Binnazzz12 Hosgeldinbebek ben kürtajdan 9 ay sonra hamile kaldım çok zor günler geçirdim şuan hamileyim çok şükür Rabbim isteyen herkese nasip eder insalllah
KezibanUan Hosgeldinbebek merhaba öncelikle çok geçmiş olsun Ben de düşükten sonra ovülasyon testiyle hamile kaldım mutlaka deneyin önemli günleri gösteriyor çoğu kişide bu testle hamile kalıyor 🤗🌼
bltern1 Hosgeldinbebek bende kürtajdan sonra 1 sene hamile kalamadım soğan kürü kullandım 10 gün adet görmeden hamile kaldım bi dene istersen
Hosgeldinbebek Haticetalan amin canm :( folik asit ve ovulasyon testi var ama bu ay kullanamadım, bi bunu deneyeyim öyle doktora gideyim. Doktora gitmek de geriyor beni, inşallah gerek kalmaz
Hosgeldinbebek Binnazzz12 sizin de uzun sürmüş ama şükür olmuş, inşallah darısı bana cidden her ay beklemek çok zor.
Gul2808 28 kasım 2018 de düşük yaptım kürtaj oldum 23 ağustos 2020 de hamile kaldım ama bebek tüplere yakın yerleştiği için bebek sağlıklı olduğu halde gebeliğe son vermek zorunda kaldık bu sefer iğne ile sonlandı düşükten sonra 30 gün geçti daha adet olmadım bekliyorum
Tugcekkkkk Hosgeldinbebek bilinen bir hastalıgı yoksa ovulasyon dene canım. Ben bir buçuk yıl hamile kalamadım düşükten sonra tüp bebek yaptırdım şimdi
Duygu_ Hosgeldinbebek kürtajdan sonra 1bucuk sene oldu hamile kalamadım ovulasyon yumurtlama takipleri aşılama da bi işe yaramadı bi sorun olmadığı halde 🤷🏼♀️ bu ay tüp bebek yaptırcaz inşallah
Hosgeldinbebek Merveee6 başınız sağ olsun çok üzücü. Ben boş gebelik yaşadım onda bile üzüldüm, sizin çok daha zor olmuştur
Happykariner Hosgeldinbebek canım bende 12 şubatta kürtaj oldum hala hamile kalamadım Rabbim hayrlısını versin ne diyim çok zor beklemek
Hosgeldinbebek Happykariner hakikaten çok zor, stres olma diyip geçmek çok kolay dışarıdan ama yaşayan anlıyor
Basak0503 Happykariner Yasemin seninle ben aynıyız. Bende 6 şubatta kürtaj oldum hala bekliyorum inşallah yakındır o haberi almak.
Happykariner Basak0503 inşallah siz kürtaj oldugunuzda kaç haftalıktı benimki 5+4 de karnımda ölmüş ama 8 de fark edildi 8+1 de kürtaj oldum malesef