necmozb bende 5+6 6 haftalık diyelim, dünden beri Bi değişik hissediyorum bişiler yedikten sonra ağzının tadı yerine gelir ama benimde ağzımın tadı yok böyle değişik Bi tad var rahatsız edici, birde böyle midem bulanıyormu ekşiyor mu rahatsız edici Bi his var yemek yeme isteğim kaçtı aslında var ama ne yapmak isteği nede yeme yok değişik ya boşa yiyormuş gibiyim 🤣internette 5 den sonra böyle şeyler başlıyor diyorlar ama ne kadar doğru, birde paso uykum var uyumak istiyorum uyuyup uyanınca da enerjim yok gibi,