sedasuzan afrasil yok açılmadı canm onun için ameliyat olmam gerekiyodu tedavi başladık sağ taraftan hamile kalabilirim denildi baya bi süre gittim ilaçlar falan ama sonra bıraktım sıkıldım bunaldım en son aşılama dendi ama ben istemedim 2 ay falan gitmedim sonra kendiligimden hamile kaldım çok şükür süpriz oldu bana allahıma şükürler olsun ki şunu anladım herşeyin bi zamanı var şimdi 20 günümüz kaldı darısı bütün isteyenlerin başına rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın rabbim ol derse kimse önüne geçemez zaten
Burcinirak afrasil bence anestezili özelde çektir.Anestezi almadan yapılan resmen bi travma bence o kadar çok can yanıyor ki anlatamam.Anestezili Bile çektirsen uyandıktan sonra acın oluyor düşün hani uyanık yapsan daha ne acılar olur.Arada farkta yok 1200 anestezili yaptır söyleyenlere kulak asma bence
afrasil Burcinirak canım karar veremedim bide uyanık olmak görmek istiyorum benimde acı eşiğim düşüktür ama bilmiyorum . Ben memelekete gidince devlette mi cektirsem burda 1 milyar vermesem diye düşündüm ama galiba burda cekilecegim
Smyy34 afrasil benden 1 yıl boyunca HSG istendi daha sonra başka doktora gittim çektirme dedi HSG filmini çekecek kadar kötü durumda değilsin dedi farklı şekilde tedavi etmeye çalıştı ilaçlarla o yüzden çektirmeme izin vermedi bende çekmedim ama doktor sizden ne sebeple istedi bilmediğim için yorum yapamıyorum ama benim çektirmeme gerek kalmadı çekmedim
afrasil Smyy34 doktor istemedi canım yani şu şekil esimde de sperm problemi var , banada sende film çektir dedi . Hani sonuçta tüplerle alakalı sorun olabilir her kadında böyle ihtimal var o yüzden çekilmek istiyorum çekilenlerden zarar gören duymadım .
mavi0811 afrasil çünkü benim yasadıgm yerde rahim filmi çeken tek özel yer oraydi canım dedim hani özel muayenehane bulurum ama oda yok burda bi özel var bir tane devletede sordum 3 ay sonraya en yakın çekim gunu benim o kadar zamanım yoktu Allaha sukur sorun cıkmadı ama
Madeleine afrasil fulya emaar merkezinde çektirdimm 10 dk bişey sürdü hiiç acımadı sonra da normal yürüdüm çıktım direkt. Özel çok rahat oldu açıkçası.
afrasil mavi0811 anladım canım bazen çaresiz kalıyor insan bende Kıbrıs ta yaşıyorum burda 1 milyar verip cektirsem mi memlekete gidince mi cektirsem bilmiyorum
Kbrayldrm afrasil geçen sene anestezili çektirdim hiç bişey hissetmedim uyanınca biraz adet ağrısı gibi ağrı oldu yarım saat 1 saate geçti. Yarın hacettepede tekrar çektircem doktorum anesteziye gerek yok 5 dk bile sürmüyor dedi bide uyanık olmak istiyorum görmek istiyorum ne kadar acılı olabilirki 5 dk sürüyormuş zaten doğum yapıldığındaki ağrıya nasıl dayanacaz o yüzden vüxudunuza anestezi vermeye hiç gerek yok. Geçen sene doktorum öyle istedi diye anestezili yapmıştı.
afrasil Kbrayldrm bende görmek istiyorum açıkçası anestezi istemiyorum aynı şekilde düşünüyorum doğumu nasil yapacaz . Sen neden çektiriyorsun canım 2 kere . Bende Ankaraya geldiğim zaman orda çekinirim memnun kalıp kalmadığını konuşalım . Ücretsiz demi hacettepe de .
Kbrayldrm afrasil aynen ücretsiz doktor muanesi ücretli 150 falan oda. Ama prof doktorum hsg ultrason falan ğcretsiz hep
Kbrayldrm afrasil geçen sene çektirdiğimde dış gebelik amlyatı olmuştum ondan çektirmem gerekti ama bu senede hiç gebelik olmadı aşılama falanda denedik eşimdede sorın yok doktor tekrar bakmak istedi enfeksiyon falan geçirmiş olabilirim tüplerde sorun olabilir diye
mavi0811 afrasil evet canım malesef öyle baska bi yer olsaydıda orda cektirseydim ama yok imkan bu bence sen orda çekil zaman kaybetme