Gozukur arkadasım ınsallah rabbım saglıkla kucagına versın...guzel ornek bır ebeveyn ol..ve ınsanların hatalarını toprak gıbı orten kullardan eyle bızlerı okurken ınanın utandım yanlıs yazmıs olabılır oyle bılıyor olabılır boyle yazarak basınız göğemi erdi hamıle bır anneyı kırmak hosunuzamı gıttı..rabbım hıdayet versın