Seqnem ya acikcasi bende bu yuzyilda, 2018 senesinde elinde akilli telefonlarla hala bu kadar “yazamama” yi anlayamiyorum. Tamam kitap gazete okunmuyor zaten cok bariz ama internette, forumlarda her yerde dogru yazimi bulabilir insan isterse ne bileyim bu kadar ozensiz olmak beni de rahatsiz ediyor acikcasi.