Rumeysa65 bende yaptırmadım şeker yüklemesi. Açlık tokluk kan şekerime kan tahlillerinde bakıyorlar zaten normaldi. Şekerlede aram olmayınca yaptırmadım. Şimdi ilk gebelik olunca pek bilemedim doktor ne serse yaptırdım ikili üçlü vs. Allah kısmet ederse ikinci ilerki zamanlarda olursa bende ikili test vs yaptırmadan direkt detaylı ultrasona giderim. Hangi şehirdesiniz bu arada.