Rumeysa65 anladım canım. Olabilir. Benim kendi doktorumda perinatoloji uzmanıda 26 Aralık dedi. Ayrıca her gebe perinatoloğa gitmeli. İllaki riskli olanlar gidecek diye bişe yok. Benim ikili testim vs temiz çıktı. Ama doktorum tüm gebelerimi yönlendiriyorum dedi. İyikide gitmişim.İnsanın içi çok rahat ediyor. Bebeğinizin tüm organlarını her santimine kadar anlatıyor. Sende gitmişsin ne güzel.