Anestezist Tezcansadulla ayy aynıyız ikimizde.benimde yarın yumurtlamamın 12. Günü inş hamileyizdir🙏 belirtileriniz nedir?
Tezcansadulla blueberyy00 hayirlisi olsun cnm yarin sabah daha belirgin obur sabah da iyi net cikar sag salim rabbim kucagina almak nasip etsin insallah
blueberyy00 Tezcansadulla inşallah canım.ya sevinemiyorum bile tam daha Allah isteyen herkese nasip etsin insallah
Tezcansadulla blueberyy00 git gitten belirginlesiyor hamileysen alirim bir duani ki hamile oldugun icime dogdu hadi insallah
blueberyy00 Tezcansadulla tabikiiiii ederimmmm hemde çok cokkkkk rabbimmmm nasip etsin hepimize ne güzel doğdu içine inşallah oyledir canjm ya gerçekten o kadar güzel bir haber olucakki bu hepimize nasip olsun bunu yasamak
blueberyy00 Tezcansadulla günüm.gecmesini bekliyorum şimdi haberdar ederim çok saol ilgilendiğin icin
Tezcansadulla blueberyy00 bende yaptim sabah test 3 gun var benimde hayalet cizgim belirdi bakalim yarin veya oburgun tekrarliyicam senin testlerin gibiydi insallah o yuzden cok merak ettim cnm hadi insallah insallah
blueberyy00 Tezcansadulla him inşallah vardır bekleyelim.bakalim. umutluyuz inşallah boşa çıkmaz benimde 3 gün kaldi