OzgeSahin2 Afromom ben adetime 3 gun kalmisti yapmistim silik seklinde cikmisti.Sonra kan testi yaptirdim orda da cikmjsti
Albiina05 Afromom ben de hissetmiştim yapmıştım öncesinde ama çıkmamıştı. Adetimden 2 gün geçince yaptım silik çıktı beklesen daha iyi olur.
Tezcansadulla Benimde son 5 gun bakalim bende yumurtlamanin 12. Gunu pazartesi sabahi yapicam hayirlisi insallah
Anestezist Tezcansadulla ayy aynıyız ikimizde.benimde yarın yumurtlamamın 12. Günü inş hamileyizdir🙏 belirtileriniz nedir?
blueberyy00 blueberyy00 benim 12. Günü bugün çok silik çıktı dünde yaptım dünde silikti testte yarın da denesemmi acaba ya
Afromom Test yaptım negatif çıktı maalesef hayırlısı inşAllah Rabbim doğru zamanını bekliyor demekki💜
Tezcansadulla Afromom cnm bekle bakalim adet olmadigin surece sans hep var bir kiz vardi 6 gun varken negatif di 3 gun varken de negatifti adet gunu silik cizgiyi gordu yani kismet hersey allahin elinde
XelisaX Afromom canım test yaptım negatif diyorsunda daha 7 gün var. Zaten bu kadar erken belli olması imkansız gibi. Biraz bekle adet geçsin belki hamilesindir.
Tezcansadulla blueberyy00 cnm goguslerde sizlama migde yanmasi bel agrisi ksiklarda hafif agri hepsi var ama gecen ay da boyleydi bisey cikmadi benim bugun 10. Gun negatif daha testim bakalim yarin ne olucak
Tezcansadulla blueberyy00 dene cmm muhtemelen 2 gunde bir koyulasir git gide testini at istersen bakalim