Cadoloz ben bu ilaçları kullanmadım ama hamile kalmadan önce doktora gitmiştim yumurta yok ya çatlamış tüplere gitmiş ya da gelişememişler demişti aynı şekilde. Yani görünmüyordu rahimde sonuçta. Sonra o ay hamile kaldığımı öğrenmiştim 🙄 Belki sizinki de yerini bulmuş ondan görünmüyordur kim bilir 🙊