Cadoloz canım keşke yapsaymış yani hiç ilgilenmiyorlar gece ya. Baksa ne olucak sanki..
Üzülme canim eğer ki o zaman diliminde büyüdü ve çatladıysa salınmıştır.
.bak Benim kide 13. Gun 12 mm di dedi ki bir hafta sonra gel .ki benim çatlama sorunum var. Doktorun hesabına göre 18mm olucaktı.
Bir gittim 27. 30 mm olmuş ama çatlamamış diyeceğim o ki . Klomen kullandığımız için doktor sa gözeyse bir anda büyüyorlar. Eğer ki çatlama sorunum olmasaydı benim de çatlardı.
Üzülme rabbim büyük canim bir bakarsın doktor sondu der ama bebişin sana tutunmak için güzel bir yer arıyordur inşallah 🕊🌸❤🌹