Minikkus00 hayır canım bence değil normal bir artış var gibi görünüyor çünkü beta değerinin genel anlamda ortalama olarak iki günde ölçüm olduğunda o olan değerin iki katına çıkması örmek kabul edilir. Senin 3 4 gün ara ile ölçüm yaptırmışsın. Telaşa etme strese girme. İnşallah birşey olmaz. Zaten 5000 kere geldiysen keseni görürsün kontrolünde. Gitmişmiydin kontrole. Ultrason da doktor gösterir keseni ve tutunduğu yeri. Benim sağ kasığımın alt kısmına tutunmuştu korkmuştum düşük vs olursa çok altta diye. Birde öncesinde bir kaybım var. Bende çok endişe ediyordum şimdi biraz daha rahatladım 2 aylık olduk. Ama her ihtimale karşı düşük önleyici kullanıyorum birde kan sulandırıcı kullanıyorum kanımın pıhtı yapmaya eğilimi olduğu içn. Uzun yazdım kusura bakma lütfen. Herşey gönlünce olsun 🙏😍