17’de hissetmişim meğer :d ben anlamıştım aslında ama dr. şüpheye düşürmüştü beni hissedemezsin falan deyince. E şimdi 19+1 deyiz bayağı bayağı hissediyorum tekme falan atıyo hatta özellikle gece uyuyacağım zaman. İlk hissettiğimde içerden gıdıklanmıştım karnımı kaşımıştım gülerek 😂🤣 sonra partilemeceler başladı 🥳