Mineee123 Tabiki her bebek bir değil ama doktoruna bunu bildirmende fayda var.Bende geceleri kimi zaman uyanırdım tekmelerine, hareket etmesine.Ama ki senin bebeğinde illa böyle olacak diye birşey yok.Her laf söyleyeni kaileye almamanı tavsiye ederim.Kimi bebek daha sakin oluyor evet.Bebeğini hareket sıklığını kıpırdamasını sen biliyorsun ama 1-2 defa çok çok az.Hareket, kımıldama vs.
Benim bebeğim açken sakindi mesela, bişeyler yiyince hareket ediyordu , seninki de tam tersiymiş.Herkesin süreci farklı.Sağlıcakla kucağına alırsın imşallah 🤲🏻🌸