Mineee123 Çok az kesinlikle doktorunuzla görüşün
Bebekler rahme gelen kan akışı azalınca veya kordonundaki akış yavaşsa kendilerini yaşatmak için ilk önce hareketi azaltırmis
Bir nevi güç tasarrufu yapıyor, kesinlikle doktora çok acil görünün
Günde 1 defa hareket ediyorsa çok az ,siz hissetmiyorsaniz veya bastan beri zaten hareketsiz bir bebekse onu bilemem tabi