Selma22_ bizzat ben 😂 40 haftaya kadar direndim normal yapacam diye 14 saat şancı 3 cm açılma en son 4 dk ya bir düşen sancidan sonra hastane de soluğu aldım 😂 ne suyum geldi ne nisanım. Bebiş tosbalak olunca kanala başı girmedi keşke başta doktoru dinleseymişim. Adam dedi bu çocuk iri kanala girmez girse de kanalda kalır vakumla çekeriz zarar veririz ben sezeryana gün aldım ama biraz geç kaldım sanırım sezeryan günün den 2 gün önce sancimi alnımın aki ile çekerek sezeryan oldum 😂 18 günlük anneyim haa ultrasona göre doğurmuyorsun yani 36 37 hafta likken almıyorlar seni ben 40 hafta lik yaptım 4 kilo 55 cm