Selma22_ 32 haftalık hamileyim kızım olucak doktora kontrole gittiğimde bana bebeğin 3 hafta ilerden gittiğini söyledi ve normal doğumu etkiler dedi ben çok tedirgin oldum birazda büyük bir bebek dedi sorun olur mu yada benimle aynı durumu yaşayan var mi?
Miranadar Selma22_ bugün kontrolüm vardı bende 32 haftaligim bir oğlum olacak benimde 3 hafta önde ne olacak bilmiyorum haftaya tekrar çağırdı 1 haftalik şeker takibi istedi
Astadavistabeybi Selma22_ genetik mi peki veya nasıl besleniyordunuz sormamın tek sebebi 32 de bebeğimi alabilirler bari biraz olsun kilosu yerinde olsun diye soruyorum . Bu arada inşallah sağsalim bebeğinizi kucağınıza alırsınız bence 🙏🌸
ecembugra53 Selma22_ canım genetik ve şekerden olabilir tabi benimde önden gidiyor genetik bizim ki eşime cekmiş canım cok normal şekerim cok şükür Yok 😊😍🤲🏻
Selma22_ Astadavistabeybi eşimin tarafı biraz uzun boylu ve kalıplı onlara cekti diye düşünüyoruz bol bol yoğurt her akşam süt ve her sabah peynir yedim ve her açıktigimda da gece bile olsa yemek yedim yemezsem gözüm kararıyor çünkü kilosu da zaten çok iyi masallah 🧿
Selma22_ ecembugra53 kaç gündür kafama takıldı içim içimi yedi sağ saglim doğsunlar insallah bebislerimiz🙏🏻
Dilek_Ersen Selma22_ canım normal degılmı ya nasıl onde anlamadım ben 34 de gıttım 2660 gr Dı seninki cok normal bence ya
RcpMrv Selma22_ e çok normal ama kilosu haftasıyla uyumlu. Benimde 32 hafta 2 kilo şu an bugün gittim, hatta bana az geldi 🤷♀️
Melike145334 Selma22_ bence kılosu çok değil ben tam 30 haftalığım bugün bakıldı 1630 40 cm sizinki bana normal geldı
ecembugra53 Selma22_ amin canım inş 🥰🤲🏻 Korkma olmazsa sezeryan oluruz ben de de durum aynı akışına bıraktım 😊❤️
Sumeyyener Selma22_ benimde hep öyleydi canım ama merak etme haftasını beklemeden doğmaz. Ama kilo alımı aynı hızla devam ederse normal olmaz tabi sezeryan olur 🙆♀️
MuratveKubra Selma22_ benim ilk hamileliğimde öyleydi yaklaşık 3-4 hafta önceydi ben de normal doğum çok istiyordum. Denedim de. Ama hüsran. Doğum çok yavaş ilerledi iti olduğu için hızlıca kanala girmedi. Ve sonuçta kakasını yaptığı için acil sezaryen. Şunu demeye çalışıyorum ben normal doğum içim ısrar ettiğiömw çok pişmanım. Önemli olan senin ve bebişin sağlığı kuzum🥰
Seval22 Selma22_ 32 hafta için 2 kilo çok normal ben 28 haftalığım 1750gr 44 cm seninki çok değil bence takma kafana
Hennademet Seval22 28 haftalıkta asıl bu kilo cok yüksek değil mi 🙈 kız kardeşim 28 haftalık dün gitti doktora 1.150 kg ve normal olan hatta üst sınır 1200 diye biliyorum bu hafta için
Hennademet Seval22 aynı şekilde ben 24 haftalıkken gittin doktora en son 532 gramdı 4 haftada da 1250 daha alıp 1750 olması imkansız 🙄
Seval22 Hennademet aynen bizimki fazla doktorda dedi 2 hafta önde diye 32 haftalıkken 1800 2000 gr olması gerek dedi yani arkadaşınki normal bizimki fazla büyük ihtimal 32. Haftada 2 buçuk kiloyu bulucak bizimki 😔
Seval22 Hennademet 24 haftalıkken 1 kiloydu 750 gr almış aslında bende eşimde minyonuz 55 kiloyla hamile kaldım ve hep kustum doktorda diyo senin halin neki bu çocuk bu kadar büyük ya dayısına çekti abim 190 boyunda yapılı biri
Knme @Aksoytetik ben 30 hafta 2 kilo dedi bence takmayın çok aşırı yanılma payı çıkıyor kiloda boyda sonuçta cihaz ağırlığı ölçmüyor kemik ve kafa yapısına bakıp tahmin yapıyor yani net değil oğluma hamileyken 3450 gr demişti 2800 doğdu sağlıklı olsunlar takılmamak gerekir zaten doğumda son adet tarihi baz alınır ultrason değil 😊
Yineyenidenanne Selma22_ canım valla benim 1. Gebeliğim öyleydi şeker vs yoktu ama bebek kilo alımı iyi di 39 haftada 4100 kg doğdu ve normal doğumla kafana takip moralini bozma hiç
Selma22_ Drn-Brc vitamin ilacı kullanmadım hiç doktorum verdi ama organik ürünleri çok tükettiğim için gerek duymadım 🌸