Canım ben şöyle almadım 15.haftaya kadar hiç iştahım yoktu kahvaltıda 2 küçük dilim ekmeği bile bitiremiyordum canım hiç bişey istemiyordu.Tatlidan aşırı tiksinmistim nerdeyse 20. Haftaya kadar ağzıma asla tatlı hicbisey girmedi çok tatlı meyveler de hariç normalde hergun tatlı,çikolata yiyen biriydim.Boyle olunca 5.5 kilo verdim şimdi 24.haftamdayim 1 kilo almışım verdiğimden çünkü iştahım da açıldı epey.Bakalim almayıp almayıp sonra rekor kilo alımına koşmam inşallah 😁😁😁