Womane Ben 58 kiloyla hamile kaldım. 78 le girdim doguma😊 daha tartılmadım ama en az 10 kilom gitmis gibi gözüküyo suan göbegim cok az kaldı ki kilomun çogu göbegimdeydi😊 korse falan tabiki daha kullanamadım canım acır diye cekindim Ama pansuman yaptı doktorum az önce dikis yerim hic acımadı yarın eve gidince dus alabilirsin dedi. Kiloyla ne kadar alakalı bilmiyorum canım ama yürümekle kesinlikle alakalı oldugunu düsünüyorum gercekten yürüdükce kendi basıma hareket ettikce rahatladim.