Dün yazmıştım sabah oğluma kavuşucam diye. Bu sabah 8 de yatışım yapıldı 10u 10 geçe ameliyathaneye girdim 20 geçeye kadar hazırlıklar bitti. 10 u 27 geçe oğlum yanımdaydı😊 belden vurdukları iğne sinek ısırıgı kadar bile acımadı. Gercekten bu kadar kolay olucagını tahmin etmedim. Ayaklarım 1 dakika bile sürmeden uyustu dokunulduğunu hissediyosun diyodu daha önce doğum yapanlar ve korkuyodum. Ama inanın o hissetmek sandığımız gibi degilmis. 😊 Oğlumu benden önce götürdüler ilk kontrolleri için daha sonra odaya cıktım. Emzirdim. Hamileligim boyunca bi damla bile süt akmadı goguslerimden ama dogumdan sonra hemen geldi cok sükür. İlk ayaga kaldırdıklarında icimden bisey düsüyomus gibi hissettim oda az yürüyünce hemen gecti. Suanda bol bol yürümeye calısıyorum. Yürüdükce gercekten acım azalıyo. Allah inşallah hepinize benimki kadar rahat kolay doğumlar nasip etsin inşallah😊😍❤