Tugceasl Rumeysagnc İdrar yaparken mi yanma var ? Çok dayanılmayacak gibi ise bence bi hastaneye git için rahat etsin en azından
Aysbabe Rumeysagnc bnm senin kadar ağrım yoktu sadece biraz regl ağrısı gibi kasıklarım ağrıyordu doktorum normal gebeliğin ilk haftaları yerleşme dönemi demişti ama sen yinede tabi doktorunla irtibatta ol
Gmzlp Ya daha yerleşme gercekliyor onun için ağrılar olabilir öle kötü enerji verme uzanmaya çalış ayağını havaya kaldırıp iyi gelecektir, kanama olmadığı sürece sorun yok
Zeynepbera Rumeysagnc Aynı durum bende de oluyordu 5+7 de doktorum tehlike yok ama yinede progestan kullanmalısın en asından ağrını keser demişlerdi kullandıktan sonra 1 hafta içinde geçti
Nurhayattt Rumeysagnc bende dr vardi, her kes normal diyodu ama ben içimde bir şeylerin yolunda gitmediyini hiss ediyodum. Sonunda kanamam oldu, hakikaten de hiss etdiyim gibi oldu. Sonra tedavi oldum ağrılarim da azaldi. O zaman 5-ci haftadaydim
E-K-D Rumeysagnc ilk 3 ay oluyor tutunma dönemi olduğu için ev işleri yapmamaya çalış hep yat uzan dinlen hiçbir iş yapma yürüyüş de yapmamalısın.
Elif_gur12 Rumeysagnc kanama yoksa korkma ayaklarını sıcak tut bol su iç doktoruna da bir görün bence