Mom046 valla ben de yasadım agrım oldu ama bişey olmadıcılara o kdr kızıyorum ki sen de olmamıstır ama karşında ki insan da oluyo belki. kalp durması diye bişey de var ve kanama olmuyo. benim bebeğimin kalbi durdu 2 hafta ölü kalmıs 1 damla kanamam olmadı mesela. ağrım 1 gün sürdü geçti ama bebeğim ölmüş bilmiyodum. gebelik başlarında gerçeklesen ağrı sancı akıntı ne olursa olsun direk görünmek gerek bence ona bişey olmamış iyi bana da olmaz diye bi durum söz konusu bile değil