_Mother_ Doktoru tahminde bulunan varmı kızlar 12 hafta usg görüntünüz varmı elinizde bakalım tahminde bulunuruz belki 🤗🌹
bus91 _Mother_ mayıs anneleri için erken degılmı. Sadece şey duymuştum eğer 9 10 haftada el kol hareket edıyorsa erkek olabılır dıye ama doktorum güldü ben öle deyınce ikili teste geldinde bakarız heycan yapma dedi
_Mother_ ecembugra53 ayy canım hatırladın mı beni dua etmiştin bana sağlıksız bir gebeliğim vardı bu 2. Gebeliğim Menekşe ben dur usg görüntüsünü atim bak bakalım teyze si tahminde bulun
_Mother_ ecembugra53 Bak böyle canım burda 7 haftalık usg görüntüsünde kız demişlerdi buda 12 haftalık
160620 ecembugra53 https://imgyukle.com/i/ITOjZx https://imgyukle.com/i/ITONu0 bize de bakabilir misiniz çok merak ediyorum bende☺️ 13+1deydik bu fotoğraflarda
_Mother_ yasemin333 canım yaa kilo aldın mı hiç aldıysan kaç kilo ben daha hiç kilo almadım da 64 65 arası hep gidip geliyorum
_Mother_ bus91 canım ben şuan 12+2 haftalığım erken zaten de merak işte 😂 dokrorum da şuan erken dedi
Fatmaada2015 bus91 ben tam 9 haftalıkken gittim ayağı kalçası sabitti kafası we elleri sürekli oynuyordu hatta doktor dedi çok erken oynuyor we çok hareket ediyor demişti ama ilk kez duydum sizin dediğinizi bir kızım bir oğlum war onları hatırlamıyorum hiç
WmonallissA bus91 9. Hafta ultrasonda ilgimi çekmişti, bebişimin elleri ayakları oynuyordu hep ama cinsiyetle alakalımıdır bilemedim☺️ 12. Haftadayız daha öğrenmedik cinsiyeti ☺️
ecembugra53 _Mother_ aaaa Evt isminden hatırladım canım hatırlamazmıyım KUZum ya ❤️😊 maşallah yerim onu ben ama ya saglıkla gelsin minnoşun canım benim 🥰💜 benim de son 5 günüm kaldı 😍 sancı var bekliyoruz evde çekip öyle gitmeyi bekliyorum cnm biz de
bus91 _Mother_ bende 11 haftalıgım ama öle demişlerdi sizin en son ultrasın nasıldı göruntu kemik yapısı bellimiydı böle hareket edıyormuydu
yasemin333 _Mother_ Bak ilk fotoda 11 haftalık paralel çift çizgi var vajinanın dudakları bunlar %60-70 kız dedi. ikinci foto da bir hafta sonra çift çizgi var ama bu sefer çıkıntı da görüyorum erkek de olabilir ama erkek ihtimali az dedi 13+3 de gittim hala belirsiz. @ecembugra53
mavilibisey _Mother_ ya bunu direkt resim şeklinde nasıl yüklüyorsunuz buraya acaba anlatır mısınız ☺️
ecembugra53 _Mother_ Evt balım kız gibi duruyor ama kafa yapısı da erkek gibi sanki Rabbim hayırlısını versin 🥰😊 suan gelişme çağında minnoş ya 😍🧿 MAŞALLAHH yerim onu ben ama
_Mother_ bus91 canım ben perinatolojiye muayeneye gidiyorum zaten ultrason kalitesi yüksek olduğu için görünüyor du evet hareket de vardı
Baobap Yarın 11+4 olucam. İkili test için çağırdı doktor. Hem de cinsiyet tahmini yaparız dedi. Bakalım😋
_Mother_ Baobap bende dün 2 li için kan verdim bakalım hayırlısı olsun inşallah ense kalınlığı iyi çıktı ama usg de
bus91 _Mother_ ozman sana o teori tutmadı canım Allahım sağlıklı sıhhatli versin inş gönlunden geçeni
150_gelartik _Mother_ ense kalınlığı kaç çıktı sizin benim kinde nt 0.5 yazıyor devlete gittim ikili için ama bir sorun var ya da yok doktor bisi demedi
_Mother_ Baobap Amin canım inşallah 🤗 benim anemili bir gebelik geçmişim var 18 haftalık iken sonlandırıldı dün kontrole gittiğimde titriyordum ama çok şükür doktor herşey yolunda olduğunu söyledi içim azda olsa rahatladım
_Mother_ ecembugra53 aaa ne güzel azıcık kalmış rabbim bana da o günleri nasip etsin inşallah 🙏 sağlıkla kucağına almak nasip olsun kalbi güzel anne 😍❣️❤️
_Mother_ ecembugra53 hmm bakalım canım hayırlısı benim içimden başından beri hep erkek geçiyor hayırlısı olsun inşallah 🤗