EliffCandan Cnsuyakan benimde 2500 falandı hatırlamıyorum canım benim hiç üzülme kilosu iyi 34 tamamlarsan küvezdede kalmaz hatta ben 36 yı göreceğini düşünüyorum çünkü açılman yok kilosuda iyi moralini iyi tut
Cnsuyakan EliffCandan insllh kuzum ya ne kadar çok dursa o kadar iyi bizim için rabbim hepimizin yardımcısı olsun
minikbebeklerim Açılma olunca bekletiliyor da kısalma olduğu zaman yapacak bişey olmuyor diyorlar ama bununla ilgili bir bilginiz var mı
Cnsuyakan minikbebeklerim valla cnm 18 mm olmuş rahim ağzı 25 mm nin altına dusmemeliydi dedi doktorum ama rahim ağzında açılma kanama gibi bir durum yok şuan çok şükür taburcu oldk bakalm sancilar tekrar baslamazsa hedefimiz 36 yi görmek