Kızlar 33+1 iz dün sancilarim çıktigi için yatış yapıldı iki kez ciğer geliştirici vuruldu serum ve ilaçlarla sancılarım durdu ama rahim ağzım 18 mm olmuş sürekli yaticaksin dedi doktorum çıkış yaptık hastaneden varmı benim gibi bu haftalarda başına böyle şeyler gelip 37-38. Haftlari gören ?