Derinsema MiniKaya benim pazartesi belli olucak kzuum normalde 6 kasim verfi ama bakalim evdeki hesap carsiya uyumaya bilir dedi😂
ecembugra53 MiniKaya olsun canım her bebek farklıdır bizimki biraz instcı çıktı sadece 😂😂 bakalım zamanda gelecek mi Pazartesi net bellı olır 😂😂
MiniKaya ecembugra53 hayırlsıı olsun inşallah canım 🤲🏼 Bzimkinin hareketleride azaldı sanırım bu yüzden 🤷🏻♀️