Erdem21 senakhrmn teşekkür ederim aslında 2.gebeligim ilkinde son aylarda oldu. Bunda erken olunca tedirgin oldum.
senakhrmn Erdem21 Rica ederim. Hatta artık bel ağrısı gebelik belirtisi olarak bile kabul ediliyor, ilk haftalardan itibaren oluyor. Sağlıkla kucağınıza alın inşallah
senakhrmn Beyza_nazz Bel ağrısı normaldir aslında, şöyleki acaba bebeğiniz midenize mi baskı yapıyor ondanda kaynaklanabilir ama rahatsız edici boyuttaysa eğer doktorunuza görünmenizde fayda var.
Berivanazra Erdem21 cnm bebek kendini aşağı indirdiği için olur artık yawas yawas hareketleniyor korkma Uzan ayakların altına yastık kat
Ay80 Mom-2 canım benimde baş ağrım vardı 3.4 gün sürdü yediğim yemeklerde tat alamıyordum yemep yaparken eşim tadına bakıyordu sonra grip oldum geçti
Byztk Mom-2 görümcemde sadece tat ve koku kaybı oldu ve pozitif çıktı başka bir bulgusu yoktu. Bebeğinizi ve kendinizi riske atmayın testinizi yaptırın 🙏🏻 Rabbim şifa versin