Mom-2 öncelikle geçmiş olsun. Her korona vakasında ateş ve solunum sıkıntısı olmayabiliyor. Bende şuan covidim bir gün eklemlerim ağrıdı sonra geçti diğer günlerde grip gibi atlattım tat koku yok malesef. Herkeste belirti farklı olabiliyor içiniz rahat etsin istiyorsanız bir test vermenizi tavsiye ederim