Gizem59 Bence doktorunu değiştir canım baksana boyunda kilonda bebeğin önde gidişine kadar eleştiriyor. Ben olsam direkt değiştiririm. Ablamın da ilk gebeliği beceriksiz bi doktorun yüzünden hep ağlamakla geçmişti ki bu doktor da güya özel hastane doktoruydu öyle düşün sonra doktorunu değiştirdi son bi kaç ayını rahat geçirdi. Moralini bozma benim ki de bir hafta geriden geliyor inanki düşünmüyorum onu çünkü illa ki bunda bi hayr vardır sonuçta allahtan gelen birşey.