Anisalenasmom Boncukk-5 Sorma ya beenden sonra hamile kaldi diye hatirliyorum nasil dogurdu anlamadim 😊
Mervegrbz Biz de aynıyız Sibolla 39 haftasında diye biliyorum oda dün benim de sancım geldi 1 cm açılmam var bekliyoruz bakalım
Med Derino 37 im ben aynıydık biliyorum 😁 ben 2 aylıkken oda 2 aylıktı takip ediyordum. Onun kızı benim kızdan hızlı cıktı 😋
Mom046 Heyecandorukta İsmi kötü ya Lal falan daha iyide değişik olcam diye baya değişik oluyorlar cidden 😁
Senakrkmz Boncukk-5 39+2 olduk ve tık yok 😑 kanala girmiş ama çok sükür 🙈 gelir inşallah daha fazla bekletmeden 😍
balperisi_71 Dumannn bende magazin sayfasında okudum suda normal doğum diye,🦦😂magazin iste nerden tutsan elinde kalıyor