nazeninhanim ebru-33 1 cm açıklık ve kanamam oldu , 1 haftayı geçiyor bende bekliyorum başka belirti vermedim….
Nurmine ebru-33 bir de ben iki gün önce doğum yaptım çok şükür 🙏🏻Zorunlu sezeryan oldum normal doğuramadım.