37+4 haftalık hamileyim, 1 aydır gece yatağa girmemler el uyuşukluğu yaşıyorum, eller açık uyumaya özen gösteriyorum ama gecenin ortasında en az 3 kere parmaklarım kırılacak gibi ağrıyor ve en az 10-15 dk uyuşukluk, sızlama yaşıyorum, sanki parmaklar kırılacak gibi, soğuk suya tutuyorum çok az hafifliyor ama ağrısı çok kötü, sol elim deseniz hep uyuşuk gece gündüz çok kullanamıyorum. Benim gibi olan ve çözüm bulan varmı ? 😔