afrasil eşim bunu mayıstan beri kullanıyordu aklına estikçe Haziran’da boş gebelik yaşadım. Kürtaj oldum bir adet dönemi geçince eylülde tekrar hamile olduğumu öğrendim. Ama düzenli kullanımda faydası oluyoemuş. Görümcemin eşine dr senin çocuğun olmaz ameliyat olmazsan demiş ilk çocuklarının bu macunları düzenli kullanması ve keçiboynuzu pekmezi kullanmasına bağlı olarak olduğunu düşünüyorlar. Etkisi vardır yani biz tam anlamıyla düzenli kullanamadık maalesef eşim de yatılı çalıştığı için. Deneyin bence bişey kaybetmezsiniz 🙏🏻