Ummahanalbayrak Zsnbr İlaçlara devam ediyorsunuz değil mi? benimde çok düşmesede azda olsa düşüşe geçtiği için beklemedeyim doğum olmadı şükür🙏
Zsnbr Ummahanalbayrak ilaçlars rağmen düşmüyor canm yükseliyor 🤦🏻♀️ Günde 6 tane almaya devam ediyorm 🤦🏻♀️ Bugün 30. Haftam smdi doktorla görüşecem bakalm ne dicek
Hafsa533- Zsnbr çook geçmiş olsun sonucunuz ne oldu İnşallah bebeğinizi gününüz tamamlayıp sağlıkla sıhhatle kucağınıza almışsınızdır
Elifkylc Zsnbr kızartma yumurta yağlı şeyler yeme canım bunun hamurla vs alakası yok ben gebe kalmadan önce yüksekti ilaç içmedim ama kızartma ve yumurta sarısı yerdim ondan yükselmiş