Zsnbr
uzaktaymışsın.. görevden dolayı sanırım.. Diyarbakırda kimler var? Benim bugün Sabah 11 den buyana sancılarım Vardı sürekli nst deydim şimdi biraz düştü.. değerlerim bugün nasıl bilmiyorum sonuçlarım gelmedi.. ama kaşıntım geçti.. senin değerlerinde hiç düşme olmadı mı?
yani bende yatıyorum takipteyim aslında sancım olursa, bebek riske girerse acil doğuma almak için tutuyorlar..