Ezgi1990 canm bende yeni başladım daha iğnelere önümüzdeki ay başlıcas inş.ben bahçeciyi çok arastırdım ve hep orası gönlümdeydi.ama ona gelene kadar birsürü yer arastırdım gittim görüştüm ücretsiz görüşme yapanlarla.ama bahçeciden içeri girince bile işte burası dedim🤲.tüp benek 10500ilaçlar 4übuşur dediler.emryo dondurma 2200bir yıllık ücreti.birde donmuş transfer ederse ki pco oldupum için bir ay rahim dinlencek dedi donmuş olacak yani.1700de o .yani 20yi bulur dedik