Şişli de mehmet koç çok iyi bir doktor instdan bakın ve tüp bebek alında çok iyi biz transfere 7.500 verdik ilaçlarımda 7 veya 8 bin tuttu ama raporsuz raporlu alırsanız daha az tutar ilaçlarınız ve doktor muhayne ücretti ilkten 200 tl veriyorsun gebe kalana kadar hiç bir ücret almıyorlar daha