Astadavistabeybi o kadar çok değiştirdim ki doktor eşim artık tek doktorda kalalım diye ısrar ediyo devlette gittim plesenta arkası kanama alanı var dedi kendi özelime 2 gün sonra öyle bi şey yok dedi vallahi ne yapacağımı şaşırdım bi dediğini biri tutmuyo, belim ağrıyo çok bu bi belirti mi çok korkuyorum hele ayakta kalınca yürüyünce falan yatınca da oluyo gerçi de