Bebegim4 wc dışında hiç yerimden kalkmadım ailem baktı eşimde destek oldu aylarca yattım kasılma önleyici ilaç kullandım günde 4 kere 41.haftaya kadar sığmayınca sezeryana alındım moral çok önemli ben bu süreçte kaynanama hiç gitmedim 😌lütfen sende seni üzen şeyleri ortadan kaldır doktorun ne derse mutlaka uy ve dinlen canım sağlıcakla kavuşacağına çok eminim