Mrymozr ayseozi40 cok guzel bir his anlatilmaz yasanir tam o sekil😂😂 bende 17. Haftadan beri hissediyorum tam sag kasigimin ustunde pit pit vuruyo elimi koyuyorum bugun resmen tekmesini disaridan görebildim o daha güzeldi. Hissedince anlarsin sende🤗
Snszasla Seva_sevaaaa sırt üzeri uzanmıştım pıt pıt diye kalp ritmi gibi atmıştı 😀 tam anlamıyla pıt pıt dı uzanınca oluyordu sadece
Ftmaydn Snszasla ayseozi40 bende 17 haftadayım yeni yeni hissetmeye başladım sırt üstü yatınca bazen pıt pıt vuruyor çok güzel bir his :)