Bende 19. Haftada hissettim ve o gün duygusal açıdan kötü hissettiğim bir gündü bayağı ağlamıştım sonra biraz uzanayım dedim bir anda bebeğimin hareketlerini ve tekmelerini hissettim mucize gibi birşeydi, sanki üzüntümü hissedip bana destek olmak için kendini hissettirmişti, sonra oturuyorup birde onun için mutluluktan ağlamıştım 😄😇💕