Dfn42 Depend hasta bezi vs çok almayın inanın kullanılmıyor ben 2 tane aldım ikiside tam kirlenmeden çıkarttım doktorum bu tür bezler enfeksiyon riskini artırıyor ped kullan dedi zaten şarıl şarıl kanama olmuyor 👍🌺korseye gelince henüz bende almadım kullanmadım. sütüm ise hemen geldi şarıl şarıl sütüm vardı.