Dfn42 sonda çıkardıktan sonra hasta bezi bağlıyorlar ilk ayağa kalkmada fazla kan gelebilir şimdilik bunu kullan sonra istediğin gibi değişiriz demişti hemşire bana, spinal sezeryen oldum 2 günü öğlen çıktık hastaneden eve gelince sorduğumda fazla sıkmamak şartıyla takabilirsin korse dedi sende bence doktoruna danışıp takarsın 👍🏽 Sütüm hastanede bir iki çay kaşığı gelmişti ilk sağdığımda gelmedi ama ikinci ve sonrasında damla damla gelmeye başlamıştı, eve gelip sıcak duş aldım sonra tekrar sağmaya başladım 90-120ml e kadar ulaşıyordu tek sağımda ama maalesef şuan ne yapsam gelmiyor bilmiyorum🤷🏼♀️ Spinal olucaksan kahve içmeyi unutma, hayırlı sağlıklı doğumlar nasip etsin rabbim 🌸