anymtir insanlar birbirini korkutmaya ne meraklı ya, dogum anılarını korkutarak anlatan kadınlar bitmedi bitmeyecek cidden… korkma bacım , benim gibi canı tatlı insan varsa yine benimdir o.. normal doğum yaptım çatır çatır doğurdum , sancı adet sancısı gibi cektim,dikişi de güle oynaya attılar ne acı ne sızı.. evime geldim temizlik yaptım , ertesi günü yemeğe gittim :) hiç birşeyden korkmayınnnnn ⭐️⭐️⭐️