2artiikizannesi öncelikle hepinize hayırlı doğumlar diliyorum Allah hayırlısıyla sağlıkla kucaklarınıza almayı nasip etsin.Ben ikisinide yaşadım inanın herkesin aynı olmuyo bana zor gelen size kolay gelir yada tam tersi kişiden kişiye değişiyo normal olarak ikisininde zor yanları var ama öyle aman aman dayanılmıycak bişey deil tek fark ben normalde doğumumda birine ihtiyaç duymadan kalkabildim sezeryan ilk 1 haftaya yakın desteksiz kalkamadım şuan 1 ay oldu sezeryan olalı bütün evimin işini yapıyorum korkmayın yani abartıldığı kadar deil