Serenars canım işin doğrusu şöyle sen nasıl tepki verirsen karşıya onlarda sana aynı şekildeler mesela ikinci doğum yapacak olanlar çığlık çığlığa sancı çekiyorlardi benim doğumda onlara kiziyorlardi burda daha ilk doğum yapacak olanlarlar var lütfen bayanlar bu kadar abartmayın diye söyleniyorlardi ilk doğumu olanları korkutuyirsunuz diye ama haklılar bence bu konuda onun dışında durup dururken kimseyi azarlama gibi biseyi ne yaşadım ne gördüm