mtlyz canım benim tüp bebekti o yüzden sürekli tüp bebek doktoruma gittim ama dogumuma normal kadın doğum doktoru girdi tüp bebek doktorları doğuma girmiyor sezeryan olursa giriyorlar sanırım benim normal olmuştu özel odayı da eşim ben servite yatarken hasta haklarindan yaptırmış sanırım bilmiyorum tatam net