Inci20192021 benim de ilk hamileligim şuan da sadece kontrollere gidiyorum birsey kafama takılsa bişiy ler okuyorum bütün hamilleelerin yaşayacagı seyleri yasıyormusum onu gördüm düşünmemeye basladım çok şükür iyi de gidiyor kontrollerde belli oluyor bazen onada bosunamı gidiyorum diyorum sıkıntı yok diye kısa sürüyor vitamin yazıyor okadar tabi olsun okadar enazndan bu ay iyi diyorum zaten son aylara yaklastık gitmemezlik hiç olmaz ben detaylı ultrason da yaptırmadım buarada hem riskli degil gebeligim hemde kafamı karıştırırlsr diye cok sukur birsey yok